עבודת בוגרים : טיפול ביואורגונומי בקרישיות יתר של הדם – רחל וולהיים

קרישי דם יכולים להיווצר בגופנו כתוצאה ממגוון רחב ביותר של גורמים. במקרים מסוימים מדובר על פגם גנטי במנגנון הקרישה של הדם, במקרים אחרים מדובר על ישיבה ממושכת שמובילה להיווצרות הקרישים וכן כל מצב של עימדון שבא לידי ביטוי בעצירה של זרימת הדם באזור מסוים, יכול להוביל ליצירה של קריש דם מסוכן וקטלני.

ישנן מחלות מסוימות בהן נפגע המנגנון שאחראי על פירוק קרישי הדם לאחר שהם נוצרים, באחרות טסיות הדם הנן בעלות נטייה מוגברת להיצמד זו לזו ועוד.
במקרים מסוימים החסימה תתרחש במקום שבו נוצר הקריש, אך במקרים אחרים הקריש יכול להיווצר במקום מסוים וממנו להיסחף בזרם הדם ולחסום כלי דם מרוחק. במידה ומצב זה מתרחש הוא מוגדר כתסחיף. כך למשל כפי שנסביר בהמשך, רוב המקרים בהם מתרחשת חסימה בעורק ריאתי הם תוצאה של תסחיף ריאתי שמקורו בכלל בוורידי הרגליים.

הטיפול הביואורגונומי בקרישיות יתר של הדם – הכנות
1. בדיקת מפריענים למטפל ולמטופל: פיזי, רוחני, שכלי, רגשי, אני.
2. שאלות של כן/לא/אולי
האם מותר לי לטפל כרגע?
האם מותר לי לבדוק/לאבחן?
האם מותר לי לטפל?
באיזו מידה (%) המטופל רוצה להבריא?
באיזו מידה (%)הטיפול הביואורגונומי יעזור למטופל?
כמה טיפולים נדרשים? באיזו תדירות?
3. כאב שבאהבה ביני כמטפלת לביואורגונומי
4. הגנת מגן דוד למטפל ולמטופל.
5. בדיקת שדות לעצמי וניקוי הילה
6. בקשה אנרגטית לעזרה בטיפול, בקשה אנרגטית שהטיפול יהיה לטובתו העליונה של המטופל
7. בדיקת קוד דיוק העפעוף
8. טיפול בפחדים של המטופל מהטיפול, מהביואורגונומי,\ מוויתור על המחלה, מהחלמה
9. טפול בפחד של המטפל מהמטופל, ובפחד של המטופל מהמטפל
10.כאב שבאהבה בין המטפל למטופל, ניתוק ג’יפה אנרגטית, השוואת תדרים ביניהם.

שלבים ראשונים של איבחון וטיפול
1. בדיקת שדות למטופל, לחזק ולנקות הילה, לבדוק אם שתלטן- לטפל, אם סובל מיאפים – לטפל, אם בצד אחד יש שדות ובצד השני השדות במצב יש-אין-יש, לטפל במשלימים מתים או ברוח מהבהבת (ישות מתה שצמודה למטופל, נבקש שתיכנס למערבל עם המשלימה שלה והם יתערבלו ביחד מהזמן שלפני הפציעה שגרמה למוות, בזמן הפציעה ועד ימינו).
2. בדיקת 10 המשלימים של המטופל, נעמיד בשורה ונבקש עפעוף אם דורש טיפול.
3. במקרה של בן כלאיים (שהתגלמו גם ביקומים אחרים) לבקש שבכל טיפול תטופל גם השושלת “משם”. אם בן הכלאיים סגור אנרגטית, לזמן גם את המשלימה שלו שתעמוד מולו וערבול דרך הקרן היוצאת מהעיניים של שניהם.
4. טיפול במקור החיים של המטופל והמשלימה שלו (ערבול-חמסה) ונבקש הוראת טיפול אוטומטית שגם מקור החיים של ישויות הקצה והמשלימים שלהם יתערבלו במקביל לערבול של ישות הקצה.
5. נחמסס על – משלימים מתים בשושלת, טראומת הלידה, חיתוך מוקדם של חבל הטבור, 3 נקודות פתיחה של מח העצמות (קודקוד,שפה תחתונה, דגדגן/עורלה), ברית מילה, נ.פ. סביב הטבור, שתי בלוטות יותרת הכליה, ארבע בלוטות הסרטן, כליה ימנית מורמת, רקמת חיבור לאיבר שמעפעף לנו.
6. נטפל בגופים האנרגטיים: 1.2.3.4.5.6.7. (נעמיד בשורה ונעפעף), הגוף עפעף נעבור על התיאור שלו ונבקש עפעוף על הגורם להיווצרות קריש, נחמסס. נחמסס גם על התפר של הגוף לגוף שמעליו ולזה שמתחתיו, ננקה את הגוף בו אנו מטפלים (ניקוי הילה תוך עפעוף, נחזיק את הגוף ביד שמאל, וביד ימין ננקה מעל הגוף מימין לשמאל ומקדימה לאחור עד גמר העפעוף)
7. נטפל בצ’קרות, לגוף 7 , מלמעלה למטה, כתר, עין שלישית, גרון, לב, מקלעת השמש, מין ובסיס. 5 הצ’קרות האמצעיות יש להן כניסה גם מהצד הקדמי-מייצג את הרגש, וגם מהצד האחורי של הגוף-מיצג את הרצון לבצע את הרגש. הבסיס מול הכתר.
בדר”כ אנו בודקים בעפעוף באיזו צ’קרה/ות לטפל, לפי הספר ההוליסטי, בעיות במערכת הדם יש לטפל בצ’קרות: הבסיס, המין, מקלעת השמש והלב.
בודקים שדות לצ’קרה, בדיקת הגיל שבו נסגרה הצ’קרה (על ציר הזמן, ורצוי לשאול את המטופל מה קרה בשנים אלו? למעט אם הייתה טראומה מינית הטרדות/בגידות). טיפול במטופל ובאדם קצה המקושר אליו שחווה את הטראומה שסגרה את הצ’קרה, לחמסס על הפחדים של צ’קרת מקלעת השמש, נעבור גם על הצ’קרות של קו ההרה, יש ונמצא התאמה וחיזוקים לממצאים של הצ’קרות המטופלות.
8. נטפל במרידיאנים ונתייחס גם למשלימים שלהם, ונבקש גם שהטיפול ייכנס בשעת השיא של פעילות המרידיאן. בדר”כ נעבור עם האצבע על מעגל המרידיאנים (עמ.9 בערכה למטפל ההוליסטי), לפי הספר ההוליסטי (הסגול) בנושא מערכת הדם יש לטפל במרידיאנים: הריאות, מעטפת הלב, הלב, כיס המרה, הקיבה, הטחול, הלבלב, הכבד, המעי הגס, שלפוחית השתן.
9. נטפל במרידיאן תוך עפעוף בהעברת האצבע על קו המתאר שלו, בצד ימין של הגוף ובצד שמאל, העפעוף מהווה טיפול, מבטל את החסימה ומחזיר שדות.
10. עוברים על הגורמים לסגירת המרידיאנים, עם האצבע, מה שמעפעף מטופל, נשאל את המטופל, היכן בחייו הוא פוגש את הגורמים שעפעפו? מה זה אומר לו?

טיפול במערכת הדם
1.מציאת הטראומה ( אירוע) שגרמה למחלה, על ציר הזמן , נחפש צלקת, בצקת ונקזים ונחמסס, בגלגולים קודמים ושוב, צלקת בצקת (אם יש) ונקזים, בצקת אצל המטופל שזוכרת את הטראומה מהגלגולים,
2.טיפול בפחדים : לחיות את השמחה בגוף, לזרום בחופשיות, פחד מחסימת זרימת השמחה
3,טיפול בכדוריות הדם האדומות (מסייעות בהולכת חמצן) והלבנות ( המהוות את מערכת החיסון), טיפול בנקודות הפתיחה והפחדים ( אפשר להוריד מהספריה הקוסמית)
נפח הדם בגופו של אדם בוגר נע בין 5-6 ליטרים (הנפח עולה ביחס ישר למשקל הגוף). פרט למים הדם מכיל :כדוריות דם אדומות המסיעות בהולכת חמצן, כדוריות דם לבנות המהוות את מערכת החיסון שלנו וחלבונים שונים המסייעים בהובלת החומרים בגופנו. בנוסף, במחזור הדם ישנם גם חלבונים בעלי תפקיד חשוב בקרישת הדם.
4. טיפול בעורקים, בפחד להאמין כי אדם מלא בשמחה, בפחד שזורם עם כל פעימה של הלב
5. טיפול בוורידים – קשורים למרידיאן הלב והקיבה, פחד של האדם לשמוח בחלקו ולזרום עם החיים
6. טפול במחזור הדם, בנקודות פתיחה ובפחדים : קאי צ’ו, וואי צ’ו, פחד מחיוניות.
7. נטפל בחוליות עמוד השדרה: c4,c6,c7,t1,t4 ,t5 , t6,t11,t12
8. נטפל ב-4 שסתומי לחץ הדם של הלב וב-4 שסתומי לחץ הדם בראש
9. נטפל בדופק ובלחץ דם גבוה/נמוך (עם כף היד תנועה כלפי מטה אם לחץ דם גבוה, והפוך).
10.בהורמון לב ריאה, הבלוטה מתחת לבלוטת התימוס, בצד שמאל-נחמסס.
11. בהורמון הזאטופק (הבלוטה נמצאת בערווה), בנקודת הפתיחה – מעל אמצע המצח, בקו השער, בפחד מפני הכמות האופטימלית של ההורמון בגוף.
12.בהורמון המתחזק, הבלוטה מאחורי מפתח הלב
13. בהורמון בלוטת יותרת התריס
14. במח העצמות של הגוף ו-3 נקודות הפתיחה שלו ( כבר מנינו)
15. ברקמות בכלל וברקמות החיבור בפרט, בפחד לבנות רקמות
16. בדלקות המעידות על להט בגוף, הלהט (האש) מטהר את האזור הפגוע
17. בפחד המלווה בכעס, בפחד לבחור להיות בשלווה ובהרמוניה
18. בנוזלי הגוף- מי שפיר, נוזלי אגירה, נוזלי רקמת חבור, נוזלי המרה, בבצקות
19. במערכת הלימפה
20. בריאות, בחור בריאה קריש דם שהביא לחסימה של עורק שאמון על אספקת הדם לריאות מוביל למצב שנקרא תסחיף ריאתי. מצב זה יכול להיגרם גם כתוצאה מחסימת העורק על ידי תסחיף שומני, על ידי תסחיף של מי שפיר ועוד.
החסימה של אספקת הדם לריאות יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון תסמינים קליניים שכולם נובעים מפגיעה ביכולת הנשימה. בין היתר מדובר על שינויים בגוון הציפורניים והשפתיים שיכולות להפוך לכחולות, כאבים חזקים בחזה שנהיים חמורים יותר בזמן השאיפה, נשימה מהירה, שיעול שעלול להכיל דם, קוצר נשימה פתאומי, עילפון ועוד.
אינפוזיה אנרגטית המכילה חמצן על מנת להקל עליו את הנשימה.
21. במערכת השתן ובכליות
22. ביותרת הכליה ובכליה מורמת
23. נטפל בקריש הדם, בנוגדי קרישה ובפחד מ-100% שלהם
תהליך זה כולל בתוכו שרשרת אירועים המנוהלת ע”י קבוצת חלבונים הנקראים חלבוני קרישה (CLOTTING FACTORS). תהליך הקרישה אמור להתבצע רק כשקיימת דליפה של דם אל מחוץ לכלי הדם, אם הדם ייקרש בזמן שיגרה יוצרו לנו קרישי דם במערכת כלי הדם הסגורה, דבר היכול להוביל לחסימת כלי דם ולנזק לאיברים השונים.
24. נקצץ את קריש הדם בסכין אנרגטית עד לרמה של אנרגיה סכין אנרגטית להסרת הקריש באופן כירורגי.
25. ניצור צינור ניקוז, לניקוז כעסים, פחדים, דאגה, מתח ( הגורם לבעיה) לרגשות שהודחקו
26. נכניס את המטופל לתוך ענן טיפול אנרגטי, לחלק התחתון של הענן נכניס פרחי באך, ויטמינים (ויטמין K )מינרלים, קריסטלים, מחזקים למיניהם ומשככי כאבים , מתן תרופות מונעות קרישה תרופות להמסת הקריש.
נכין תוכנית טיפול אנרגטי שתופעל אוטומטית בתדירות הנכונה לטובת המטופל (שאלות כן לא)
נטפל בכבד ונוסיף ויטמין K – כל מחלה הקשורה בנטייה לדימום מוגבר או בנטייה ליצירת קרישי דם תדרוש ביצוע בדיקת תפקודי קרישה. בין המחלות האלו ניתן למצוא בין השאר: המופיליה, התקפי לב, שבץ מוח, פקקת וורידים, תסחיף ריאתי ועוד.
כמו כן כיוון שחלק מחלבוני הקרישה מיוצרים בכבד ומכילים ויטמין K, מחלות כבד או חוסר תזונתי בויטמין K גם יכולים להשפיע על איכות תהליך הקרישה.
27. נבדוק במפת הרגשות לאיזו קבוצה משתייך הגורם ששלח למטופל את הרגש (משפחה גרעינית, עכשווית, משפחה מורחבת, או מעגלים מחוץ למשפחה, ונעשה כאב שבאהבה על הרגש שיעפעף לנו במעבר על חוליות עמוד השדרה, כאב שבאהבה ייעשה על הרגש שאצל המטופל לעומת הרגש שאצל הדמות שעפעפה, תהליך אחד בגלגול הזה, תהליך שני בגלגולים בעולמות אחרים ותהליך שלישי-בין הגלגולים או לפני ההתגלגלות לעולם החומר.
28. סליחה ושליחה
29. מדיטציית קונסטלציה משפחתית ( קשר דם)
30. נחמסס על פחדים של סוף טיפול – הפחד לקבל את הטיפול ולהכיל אותו
31. בדיקה אם חזרו שדות למטופל, לאיבר/למערכת
32. נברר אם נדרש טיפול נוסף? כמה? ובאיזו תדירות?
33. קידוד הטיפול וביצוע קוד התמרה אנרגטית של נוהל הטיפול לצורך טיפול חוזר.
34. חמסה לקיבוע הטיפול.